De eerste werkdag in Córdoba - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Amsterdam Research Project - WaarBenJij.nu De eerste werkdag in Córdoba - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Amsterdam Research Project - WaarBenJij.nu

De eerste werkdag in Córdoba

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Amsterdam Research Project

03 Mei 2012 | Argentinië, Córdoba

Na de eerste nacht in ons nieuwe hotel in Córdoba brak de ochtend aan en was het tijd voor de eerste werkdag in Córdoba. Dat betekende dus dat de hele groep om half acht weer aan het ontbijt zat. Er stonden weer tal van afspraken voor de opdrachtgevers op de planning, waardoor iedereen weer een drukke dag had. Gelukkig scheen het zonnetje lekker waardoor het reizen naar de opdrachtgevers waardoor lunchen op een terrasje in een van de winkelstraten of op ons dakterras tot de mogelijkheden behoorde.

Na een harde dag werken werd de hele club opgetrommeld voor overleg betreffende ons weekend uitje voor het laatste weekend dat we in Argentinië zijn. Met enige spanning werd uitgekeken naar het voorstel dat gedaan zou worden. Voor de mensen die niet kunnen wachten... het idee leeft om dit weekend (zaterdag en zondag) door te brengen in een van de nationale parken hier in de buurt van Córdoba om daar niet alleen een van de grootste vogels ter wereld te spotten, maar ook om de eerder opgedane paardrijd-kunsten wederom te vertonen.

Zojuist hebben we wat vroeger dan gebruikelijk gegeten bij La Perla, een restaurant dat hier in de buurt van het hotel is. Dit om iedereen in de gelegenheid te stellen 's avonds te genieten van het historische centrum van Córdoba dat uiteraard sfeervol verlicht is. Na op een terras in Rondeau nog een drankje gedaan te hebben maar snel richting het hotel gegaan want morgen wacht er weer een nieuwe dag.

Hasta luego

• 04 Mei 2012 - 21:08

Bram Zandbergen:

Hey neeffie, ik hoor dat het er al weer bijna op zit, heb je blogs gevolgt en heb ervan genoten, ik denk dat deze trip een mooie leerschool is geweest voor in je toekomst en dat je er met veel plezier aan terug zal denken. ik wens je dan ook weer een behouden thuisvaart waar je natuurlijk weer kan rekenen op alle liefde en steun van je familie hier in het koude kikkerlandje !
    ik zeg dan altijd ook maar zo.

de opgedane wijsheid is vergaarde kennis die niet in boeken staat geschreven. haal hier je voordeel uit

groetjes Bram

• 05 Mei 2012 - 11:54

Suzanne-Pieter:

Hoi Robert,het is altijd weer een verrassing om je verslagen te lezen,volgens ons kan je straks wat spaans spreken, paardrijden,allemaal leuk ,maar het mooiste zijn de dingen wie je daar hebt meegemaakt en geleerd,kom gezond naar huis terug en lieve groeten van ons allen.

Amsterdam Research Project

The ARP is an international research project of the Faculty of Economics and Business Administration at the VU University of Amsterdam in collaboration with Aureus, the study association of the Faculty. We are a group of skilled, ambitious business students in the final years of our study, who will prepare, construct and conduct academic research in emerging markets. This is a part of our Master's of Science curriculum for which we obtain credits. Previous research has been done in, amongst others, Vietnam, Indonesia, Malaysia, South-Korea, Argentina, Brasil, India and South Africa. The ARP of 2017 will take place in Indonesia and Myanmar!

Actief sinds 27 Feb. 2008
Totaal aantal bezoekers 221953